Kategori: Tanker

  • Husk værtinde- og værtsgaven!

    Annonce

    Er du blevet inviteret til housewarming, eller har din kollega spontant inviteret dig på middag derhjemme? Til sådanne begivenheder i livet, så kan du ikke komme tomhændet. Du må sørge for en lille værtinde- eller værtsgave og man kan aldrig gå helt galt i byen med en flaske vin, og slet ikke hvis vi snakker om uhrskov vine.

    Køb noget som falder i smag

    En hurtig og nem værtsgave kunne være en uhrskov vin. Den er god og fyldig i smagen, og er af kvalitet men til rimelige penge. Overvej det næste gang, at du skal have en lille gave med. Billige blomster fra supermarkedet er så uopfindsomt. De ser aldrig knaldgode ud, og så visner de dagen efter. Det er synd og ærgerligt. En fin æske chokolade er også altid en idé, men halvdelen af tiden kan vi ikke lide udvalget. Så får man med marcipan eller kokos, og det hundeæde, kan man slet ikke få ned. Så er det smartere at købe en gave, som man ved, folk vil blive glade for, og når nu man er igang, så kan man lige så godt også købe en til sig selv også.

    Forkæl ikke kun andre men også dig selv

    Mange danskere drikker vin. Vi gør det til særlige lejligheder, måske juleaften eller til de store familiemiddage, men nogle gange gør vi det også bare, når vi skal forkæle os selv. Under aftensmaden sipper vi til vores vinglas, fordi vi skal forkæle os selv efter en lang og hård arbejdsdag. Når man virkelig fortjener noget eller virkelig skal fejre noget, så er det vigtigt, at man tænker på kvalitet. Der er ikke noget ved at drikke det papsprøjt fra nedereste hylde i supermarkedet. Du skal være god ved dig selv, og det kan du være med god vin! Uhrskov er især en vin, som sørger for at fortælle dig, at du betyder noget helt særligt.

  • Leder du efter en god gave til dig selv eller en, du holder af?

    Annonce

    Det kan være vanskeligt at finde på gode idéer, når det kommer til at shoppe gaver til andre. Derfor kan det hurtigt blive stressende, hvis du står i en situation, hvor du skal finde en gave –

    uanset om det er til din familie, venner, kollegaer eller noget helt andet.

    At shoppe gaver skal være hyggeligt

    Ved at shoppe på designoghandelhuset.dk kan en stressende gavesituation vendes til en sjov og hyggelig oplevelse. Her er det muligt at blive inspireret af de mange forskellige gaveidéer, da du kan shoppe alt fra chokolade og vin til tøj og boligindretning. Måske du ønsker at sende en sød hilsen til en, du holder af? Eller måske du blot har lyst til at forkæle dig selv. Ligemeget hvad årsagen er, findes der diverse ting og sager på design og handelshuset, hvor du muligvis kan blive inspireret af de mange valgmuligheder. Hvis du shopper på design og handelshuset slipper du således for den stressende jagt, det sommetider kan være, når man skal beslutte sig for, hvilken gave man skal købe.

    Foretrækker du at shoppe online eller i en fysisk butik?

    Nogle mennesker foretrækker at shoppe på internettet. Det kan indimellem være en stressfaktor at skulle finde en fysisk butik, hvis man har en travl hverdag, mens det samtidig kan være nemmere at skabe sig et overblik over varerne online. Design og handelshuset giver dig mulighed for nemt at klikke frem og tilbage imellem produkterne, hvis du er usikker på, hvilken vare, du gerne vil købe. Her er det ligeledes muligt at se billeder af varerne, som var du i en fysisk butik, hvorfor det for nogle mennesker kan være smartere at shoppe online, hvis man ikke har tid, lyst eller mulighed for at handle i den fysiske butik.

  • Dynamics Property – et fokus

    Annonce

    Dynamics Property en virksomhed med ét fokus

     

    Dynamics Property er en virksomhed, der nu har 5 års jubilæum. Det blev stiftet for 5 år siden (2017) blev stiftet med det ene formål at skabe ejendomsadministrationssoftware, der matcher kernefunktionaliteten i de etablerede spillere på markedet. Det har været noget af rejse, hvor hele udviklingsprocessen er blevet finansieret af virksomheden selv.

     

    Strategien

     

    Eksisterende løsninger har vist sig meget holdbare over tid. Årsagen er at den danske lejelovgivning er meget kompleks, men for Dynamics Property er det perfekt, da det betyder høje entre barrierer.

     

    Nye webbaserede systemer, løser de simple behov

     

    Siden rejsen begyndte, er der kommet mange nye webbaserede løsninger til på markedet. Det er gode løsninger der opfylder ejendomsadministratoren med det simple behovs processer fuldt – tilmeld til en fin pris. De rammer imidlertid kun de mere simple scenarier. Naturligt nok er fokus på huslejeopkrævninger og Nets. Økonomistyringssystemet, har de blot ikke! Afstemninger er komplekse og rettelser må nødvendigvis håndbæres.

     

    Ældre løsninger – til de komplekse processer

     

    De nu 10-15-årige løsninger på markedet, løser mere komplekse behov. De har alle egen økonomistyring, hvilket i praksis er nødvendigt, hvis transaktionerne skal spores ned på lejerniveau. Økonomistyringssystemet er i disse systemer afledt af ejendomsadministrationens behov.

    Dynamics Propertys løsning til ejendomsadministration er lige som de ældre løsninger bygget inde i økonomistyringssystemet, dvs. transaktioner kan spores helt ned til den enkelte lejer. Påkravsprocesser m.v. kan afvikles nøjagtigt som løsninger der har været på markedet i en årrække.

     

    Ny platform sætter nye præmisser

     

    Da Business Central er en del af Dynamics 365 platformen, betyder det at løsningen til ejendomsadministration anvende samme integrationsredskaber som kerne applikationen – Business Central. Det betyder åbne og veldokumenterede snitflader, således kan der integreres til Facility Managementsystemer, og naturligvis energioptimerende systemer.

     

     

    Software-As-a-Service (SaaS) med det samme

     

    Dynamics Property har valgt en meget speciel proces. De er gået direkte efter at publicere løsningen på AppSource. Virksomheden er overbevist om at fremtiden tilhører ”Software-As-a-Service” (SaaS) og resten blot er omveje.

    Da udviklingsprojektet startede, var softwaren en anden. Det var lokale installationer og det har været en krævende proces at flytte softwaren i skyen, men det er ikke desto mindre lykkes.

     

    Markedet flytter sig i skyen

     

    Noget kunne tyde på at Dynamics Property har ret i deres betragtninger, da langt største delen af de gamle Dynamic NAV kunder er ved at undersøge, hvad der skal til for at komme i skyen. Processen bør typisk ske ved at kortlægge tidligere tilpasninger og kvalificere om de stadigt er relevante.

    Dynamics Property er en spændende virksomhed, da virksomheden forsøger at bygge bro mellem økonomistyring, ejendomsadministration (ikke mindst de juridiske aspekter) og den seneste Cloud teknologi.

    Dynamics Property holder til hos Incuba i Århus N.

     

    Et ægte ambitiøst projekt

     

    Dynamics Property består af 2 ressourcer, der har bygget ejendomsadministrationssystemer i sammenlagt 20 år. Per Damsgaard Nielsen (partner og konsulent) & Jonas Boas Jensen (partner og udvikler).

    Det er annonceret at løsningen forventes tilgængelig på AppSource april 2022.

    Set tilbage er det intet mere end ambitiøst at starte et projekt op med at bygge et markedsledende system til ejendomsadministration.

     

     

  • donér dine møbler for grønne resultater

    Annonce

    Enhver moderne virksomhed af en respektabel størrelse er forpligtet til at udskifte en række møbler på årsbasis, og med den store grad af kontrol moderne virksomheder er under med hensyn til deres miljøpåvirkning og klimaaftryk generelt, bør alle moderne virksomheder gøre deres yderst for at sikre, at udsmid behandles på en måde, der minimerer den påvirkning, dette har på klimaet såvel som miljøet. Heldigvis er møbel-upcycling blevet i højsædet de seneste par år, og derfor vil vi i denne artikel give dig 4 tips til, hvordan du beslutter, hvem du skal donere dine kasserede møbler til for de bedste miljømæssige resultater, uanset om du skal skaffe dig af med kontortilbehør, -elektronik eller hele kontorsæt.

    1. Lav din research

    Det første skridt i at beslutte, om du vil donere dine møbler til en given virksomhed eller ej, er at undersøge de bedste organisationer at donere til. Du kan finde en række online-mapper, som viser talrige upcycling- og genbrugsorganisationer, så tag dig tid til at gennemse disse mapper for at finde den bedste organisation til dine møbler. Hvis en organisation, du har været i kontakt med, befinder sig i én af disse mapper, kan du vide dig sikker på, at de formentlig har godt styr på upcycling, og at dine møbler derfor vil få nyt liv, hvis du donerer dem hertil.

    1. Overvej organisationens miljøpolitikker

    Når du har fundet nogle få organisationer, som interesserer dig, er det vigtigt at tage et kig på deres miljøpolitikker. Nogle organisationer er langt mere miljøvenlige end andre, så sørg for at vælge en, der stemmer overens med dine egne personlige værdier. Du spørger måske dig selv, er alle upcycling-virksomheder ikke miljøvenlige? I udgangspunktet jo, men derfor har forskellige organisationer stadig forskellige politikker, hvad angår deres brug af materialer i upcyclingen som for eksempel kemiprodukter såsom maling, lak og lignende, men også råmaterialer som for eksempel træ eller plastic.

    1. Overvej afstanden til donationsstedet

    En anden vigtig faktor at overveje, når du vælger en organisation, er afstanden mellem deres donationssted og dit hjem. Nogle organisationer har lagre placeret over hele landet, mens andre kun er placeret i visse regioner. Hvis du har mange møbler at donere, kan det være værd at overveje en organisation med et donationssted tættere på dig.

    1. Overvej organisationens genbrugspolitikker

    Ud over miljøpolitikker er det også vigtigt at overveje en organisations genbrugspolitikker. Nogle organisationer vil genbruge dine møbler for dig, mens andre blot vil give dem videre til en, der vil upcycle det. Det er vigtigt at vide, hvad der vil ske med dine møbler, når de er doneret, så sørg for at spørge organisationen om deres genbrugspolitikker, før du træffer en beslutning. Dette kan gøre en stor forskel for dine møblers endelige skæbne.

  • Økologisk tandpasta til dine tænder

    Annonce

    Børst dine tænder med omtanke og gør et godt indtryk til dit business møde

    Tandbørstning kan også være med på den grønne bølge

    Noget af det bedste, du kan gøre for dig selv, er at børste dine tænder. Forskning viser, at det at pleje sine tænder er direkte livsforlængende. 

     

    Tandbørstning er et dagligt tilbagevendende ritual, og et nødvendigt ritual. Det moderne menneske lever længere end urmennesket, og det er blandt meget andet fordi, vi holder en rigtig god hygiejne. Tandbørstningen er et af de vigtigste parametre og bestanddele af den daglige hygiejne hos det moderne menneske og en stor del af det, der adskiller os fra dem, vi var før, til dem, vi er nu.

     

    Der er dog også meget godt at sige om dem, vi var før. Urmennesket svinede ikke i naturen og forårsagede ikke CO2 udslip, der skadede moder jord. De levede i pagt med naturen, men de havde rigtig dårlig ånde, og de levede ikke så længe. Det at forlænge vores levealder har været i udvikling gennem årtusinder. Her kommer hygiejne i spil.

    Økologisk tandpasta

    Hop med på den grønne bølge og find dig en økologisk tandpasta samt en bambus tandbørste til din tandbørstning. Sådan kan du nemlig bidrage til den grønne omstilling, når du tager dig af dig selv. 

     

    Det er slet ikke noget dårligt scenarie; at stå op om morgenen, børste sine tænder, og lave samme manøvre, før du går i seng om aftenen for således at starte og slutte dagen med at gøre noget godt for dig selv samtidig med, at du gør noget godt for miljøet.

     

    Man kan eksempelvis finde en tandpasta tube, som består af 95 % PEFC-certificeret grantræ af savsmuld fra tyske snedkere. Selv låget er miljøvenligt, da det er fremstillet af rester fra grantræer.

     

    Tandpasta tabletter

    Prøv også nogle naturlige, veganske og økologiske tandpasta tabletter uden fluorid. Det er et lidt anderledes valg, men man vænner sig hurtigt til det. Tandpasta tabletterne er mere miljøvenlige end almindeligt tandpasta i form af creme, da man sparer på konserveringsmidler i produktionen af dem.

    Tandbørste

    Når du nu har valgt at bruge en økologisk tandpasta, kan du også vælge at bruge en miljøvenlig tandbørste. Hvad med at vælge en tandbørste i økologisk bambus!

     

    Bambus er et rigtig godt materiale, hvad angår reducering af brug af sprøjtemidler og pesticider. Det er nemlig en sort, der er meget nem at dyrke, og den kan gro op på sin fulde højde i løbet af meget kortere tid end træsorter og det uden brug af miljøgift og alle mulige skadelige stoffer. Derfor er bambus, vel at mærke, økologisk bambus, et af de bedste miljøvenlige materialer, der findes.

    Tandtråd og tandstikker 

    Brug af tandtråd og tandstikker er livsforlængende, da det forlænger dine tænders levealder. Også disse produkter findes i mere miljøvenlige udgaver til den grønne forbruger, som gerne vil gå endnu et skridt på vejen hen mod den grønne omstilling.

     

    Det er ikke nok at børste dine tænder. Du skal også rense i mellem dine tænder for at undgå plak og tandsten, som både giver dig dårlig ånde og kan forårsage huller i tænderne. Så husk at give dig selv tid til at rense dine tænder, når du alligevel er i gang med at børste dine tænder. Dine kolleger og samarbejdspartnere vil takke dig, i stilhed, for din gode ånde.

     

  • Sådan kan du forbedre driften af din webshop – Det bedste tip til webshopejeren

    Annonce

    Selvom det kan lyde simpelt at åbne en webshop, er der alligevel meget, du skal have styr på. Hjemmesiden skal opdateres med nye produkter, du skal bestille varer, sende ordrer og ikke mindst finde et sted at opbevare dit webshop lager.

    Dine kunder får bedre service og du får mere fritid

    Hvis du er træt af, ikke at have plads til alle de produkter, du gerne ville kunne tilbyde kunderne på din webshop, skal du måske overveje outsourcing af lager. Hvis du overlader din lagerbeholdning til et lagerhotel, skal du aldrig bekymre dig om at finde plads til lageret igen; du er én gang for alle færdig med at stable kasser i garagen.

     

    Samtidig betaler du kun for den plads, dit lager optager på hotellet, så ingen webshop er for lille eller for stor til, at det kan svare sig at kigge på et lagerhotel. Det kan gøre driften af din webshop hurtigere og mere effektiv, både når det kommer til kundeservice på webshoppen og levering af ordrer, og så giver det dig tid til at fokusere på de sjove ting som kundekontakt og opdagelse af nye produkter.

    Du bevarer overblikket

    Når en kunde afgiver en ordre, kommer der besked til både dig og lagerhotellet. Du kan følge med i, hvornår ordren er pakket, afsendt og modtaget af kunden, så der aldrig er tvivl om, hvad der foregår på dit lager. Du får også opdateringer om din lagerstatus, så du ved, hvornår det er tid til at bestille nye varer.

     

    Når du bestiller nye forsyninger til din webshop, tager lagerhotellet sig af varemodtagelsen og sørger for, at alle dine varer kommer på de rigtige hylder. Du er til enhver tid velkommen til at besøge lagerhotellet, hvis du vil se, hvordan dine produkter har det.

     

  • Da vaniljen.dk gik viralt på LinkedIn

    Annonce

    De fleste freelancere spørger nok sig selv, hvor meget værdi de egentlig får af at skrive på LinkedIn, især i B2C-området.

    Når du scroller gennem nyheder på LinkedIn, kan du normalt opdele din historie i 4 grupper:

    1. Succeshistorier om forretningssucces

    2. Forsøg på at sælge B2B-ekspertise, især SEM- og SEO-ekspertise

    3. Jeg søger job eller jobopslag

    4. Personlige historier

     

    En ny undersøgelse tyder på, at kun ca. 5 % af LinkedIn-brugere skriver en LinkedIn Story, hvilket efterlader os med spørgsmålet, om LinkedIn virkelig ikke har nogen værdi, hvis du ikke leder efter et nyt job og ikke i en B2C-søgning. Følgende førstehåndsberetninger kan kaste lidt lys over dette.

    Vaniljekonge ved et tilfælde – af Michael Frost

    For bare et par år siden var mit kendskab til vanilje begrænset til duften og smagen af ​​vanilje, så den var bedst fra Madagaskar. I november 2017, mens jeg handlede i det lokale supermarked, skrev min kone mig om at købe 4 krydderurter med hjem for at lave en vaniljekrans. Det første supermarked viste sig at være helt udsolgt for vanilje, og da jeg fandt noget i det næste supermarked, var jeg på en blodprop, 65 kr. for en stang tørrede urter. I desperation gik jeg i stedet ud af supermarkedet med en bøtte vaniljesukker til 12,95 kroner.

    Da jeg bare prøvede at trække vejret, besluttede jeg mig for at gøre noget ved problemet i stedet for at moppe. 20 minutter. Jeg fandt senere en forbindelse på Madagaskar og mindre end en uge senere fik jeg leveret 500 stykker super lækre og meget friske krydderurter til min adresse direkte fra markedet på Madagaskar.

    Nu mangler min kone kun at bruge 4 stænger vanilje, så hvis nogen er interesseret i nogle af dem, vil jeg skrive på en lokal Facebook-gruppe i den by, hvor jeg bor (en by med ca. 6.000 indbyggere). Min forventning er at sælge ca. 50 pinde som denne og efter 10 minutter måtte jeg melde at alt var udsolgt.

    Derefter voksede forretningen langsomt frem til 2021, hvor jeg modtog min hidtil største sending af Vanilla House, omkring 23.000 lækre vaniljestænger, hvorpå jeg også fik fair trade og økologisk certificering, fordi jeg oplevede, at madagaskars landmænds forhold er blevet kritiseret af alle.

    Næsten alt salg går direkte til private kunder, enten på grund af tidligere køb eller gennem mine opslag på Facebook og Facebook Marketplace, anbefalet af andre kunder. Mit samlede marketingbudget er et par kroner.

    Et par uger efter jeg havde fået 23.000 vaniljestænger med hjem, har jeg stadig omkring 23.000 vaniljestænger. Der er 8.000 vaniljestænger tilbage, som jeg nu har solgt til alle mine tidligere kunder og alle interesserede i min lokale by. Så jeg besluttede at gøre noget, jeg næsten aldrig gjorde, jeg lavede en LinkedIn-historie.

    Historien er enkel og fokuseret på iværksætterhistorien, mit fokus på kvalitet og mit ønske om at gøre en lille forskel i verden ved at hjælpe Madagaskar.

    Folk begyndte hurtigt at like og kommentere opslaget. Omkring et døgn senere. 10.000 visninger, rundede jeg op efter to dage. 50.000 visninger, og det går stærkt derfra. Jeg endte med over en halv million visninger og næsten 7.000 likes.

    I sidste ende er det interessante dog ikke, hvor mange mennesker der så eller kunne lide annoncen, men om annoncen rent faktisk genererer omsætning.

    Der gik 48 timer fra jeg postede nyheden til de sidste 8.000 vaniljestænger var udsolgt. Herefter gav jeg folk mulighed for at skrive sig på en liste for at modtage en mail når mere vanilje er på lager, yderligere ca. 3.000 personer har skrevet sig på listen.

    Så det simple svar på om LinkedIn opslag kan skabe B2C salg er; Hvis historien og produktet er godt nok, så ja. Folk elsker at være en del af en god historie.

    Du kan for resten skrive dig op til at modtage en email når der kommer mere gourmet vanilje på lager her: Køb vanilje

  • Afslapning er vigtigt i hverdagen

    Annonce

    Der er rigtig mange grunde til, at afslapning er vigtigt i hverdagen. Det kan dog være nogle grunde, som du aktivt overser, når du er ved at drukne i en stressende hverdag. Men uanset hvor uopnåeligt afslapning kan virke, så er det vigtigt, at du prioriterer dette i hverdagen.

     

    Dette kan du læse meget mere om i denne tekst.

     

    Der er mange former for afslapning

    Du kan vælge at slappe af på mange forskellige måder. Du kan for eksempel vælge at få en massage. Det er dog ikke alle, der har tid til at tage ud og få en professionel massage. Hertil kan du vælge at købe et fodmassageapparat, som du kan bruge til enhver tid derhjemme.

     

    Du kan også blot vælge at tage en lille lur, når du har tid til det, så du kan give din krop en pause. Afslapning kan også være meditation og vejrtrækningsøvelser, som kan sænke din puls.

     

    Når du har fundet din bedste afslapningsform, så kan du nemmere minde dig selv om, at du skal huske at slappe af i din hverdag.

     

    En struktureret hverdag kan blive en afslappet hverdag

    Men selv hvis du minder dig selv om, at du skal slappe af, så er det måske ikke altid, du har tid til det. Hertil kan det være en god ide at få mere struktur over din hverdag. Når du nemlig ved, hvornår du skal gøre hvad, så er det nemmere for dig at se, hvor du kan slappe af. Dermed kan du bedre udnytte dine små pauser i hverdagen.

     

    Bliv gladere ved at slappe af

    Når du er stresset, så er du måske ikke lige den bedste version af dig selv. Du er nok mere glad, når du ikke har så meget kørende i dit hoved. Hvis du altså vil skrue op for positiviteten, kan du sørge for at trykke mere på stopknappen.

  • BOB Linkbuilding giver din virksomhed flere besøgende med SEO linkbuilding

    Annonce

    BOB Linkbuilding giver din virksomhed flere besøgende med SEO linkbuilding

    Online markedsføring er for de fleste et ganske kompliceret emne. Der findes ufatteligt mange forskellige tilgange hertil, og alt afhængig af målgruppe kan det være utroligt svært at nå ud til både den intenderede målgruppe, men også at ramme bredere. Skal man følge flokken og blot benytte sig af Facebook, og bruge ufatteligt mange penge på sponsorerede opslag, eller hyre en til blot at lave opslag på Facebook? Er ens målgruppe overhovedet på Facebook? Eller har man måske allerede fundet de mennesker man kan ramme her? Det kan være rigtigt svært at vide hvordan man lokker nye kunder til, og netop derfor vil denne artikel fortælle dig mere om linkbuilding, SEO og søgemaskineoptimering og hvordan det kan skabe flere besøgende på din hjemmeside.

    Hvad er linkbuilding og hvordan fungerer det?

    Hvis du endnu ikke ved hvad linkbuilding, SEO og søgemaskineoptimering er, ja så er det en form for online markedsføring der primært går ud på at blive mere synlig for nye potentielle kunder. Dette gør man ved at finde sig en SEO-partner, eksempelvis bob-linkbuilding.dk, som kan skabe kontakt til en masse andre virksomheder, hvorpå du kan lægge artikler omkring din virksomhed, og lave links hertil. Jo oftere dit navn fremkommer på andre hjemmesider, jo længere op vil din virksomhed altså komme på googles søgemaskine. Og netop det at lægge højt på googles søgemaskine, ja det kan være rigtig godt når du leder efter nye kunder. Disse kunder vil nemlig med al sandsynlig google den service eller det produkt de står og mangler, og de fleste trykker jo på et af de første hjemmesidelinks der kommer op. Er din virksomhed altså at finde på denne liste, og måske endda som en af de første, ja så er du altså garanteret mere trafik og flere besøgende på din hjemmeside.

    Hvad kan bob-linkbuilding.dk gøre for dig?

    bob-linkbuilding.dk er en hjemmeside der beskæftiger sig med linkbuilding, SEO og søgemaskineoptimering. De ønsker at give virksomheder mulighed for at vækste igennem hinanden. Du er altså hos BOB linkbuilding sikret mere end 350 andre virksomheder, som også benytter siden og dermed potentielle partnere for dig. Det du gør, er som sagt, at skrive en artikel omhandlende dig, din virksomhed, jeres produkter eller den service I yder, hvorefter du indsætter nogle gode links. Herefter lægges disse artikler og links ud på en masse hjemmesider, som derigennem skaber mere omtale for dig og din virksomhed, og du vil dermed få en masse ny trafik på din hjemmeside. bob-linkbuilding.dk kan altså give dig flere besøgende på din hjemmeside, og dermed være med til at sørge for at din virksomhed vækster.

    Men hvordan laver man de artikler og links?

    Linkbuilding, SEO og søgemaskineoptimering kan være en jungle, hvis man er helt ny. Derfor kan det være godt at alliere sig med nogle der ved noget om det, og lever af det til dagligt. BOB linkbuilding, lover dig en service der er uden binding, og du kan dermed til hver en tid trække dig og din virksomhed ud af det igen. Det er en god måde for dig at forsøge dig med denne type online markedsføring, og så en da til en fordelagtig pris. Mangler du nogle til at skrive dine linkbuilding artikler, ja så er det også noget BOB linkbuilding kan hjælpe dig med, også dette til en super pris. Du er dermed i gode hænder, og du behøver ikke spekulere alt for meget heri. Lær om linkbuilding i dag, og find frem til om netop denne type online markedsføring er lige noget for dig og din virksomhed. Du kan også benytte dig af den ufatteligt hjælpsomme guide lavet til de der er nybegyndere med linkbuilding, ved blot at følge dette link https://ahrefs.com/blog/link-building/.

    Prøv linkbuilding og SEO allerede i dag

    Du kan med fordel allerede afprøve SEO, søgemaskineoptimering og linkbuilding og se om det passer til jer. Som sagt er det hos BOB linkbuilding uden binding, og du kan dermed altid melde dig ud hvis det ikke passer til jer og den målgruppe i har. Alt du skal gøre er at følge det første link ovenfor og kontakte BOB linkbuilding for en personlig samtale, og finde frem til hvordan de kan hjælpe netop din virksomhed i mål med at få nye besøgende og mere trafik.

  • Få hjælp af et webbureau til din hjemmeside

    Annonce

    Har du brug for at få lavet en hjemmeside, eller har du bare et par udfordringer med din nuværende hjemmesider, som du ikke selv kan finde ud af at lave, kan det være en god idé for dig at tage kontakt til et dansk webbureau, som kan hjælpe dig med en løsning.

    Det rette webbureau kan løse stort set alt

    Det gode ved at tage kontakt til et webbureau er, at du på den måde kan være sikker på, at næsten uanset hvad du så ellers har brug for hjælp til, så har de det rette mandskab i huset til at klare det for dem. Og har de ikke det, er der gode chancer for, at de ved, hvem de skal tage fat i for at få det klaret. Bruger du omvendt bare en enkelt freelancer til opgaven, er det ikke sikkert, at denne person kan hjælpe dig på alle områder.

    Kan også lave en ny hjemmeside for dig

    Har du ikke en hjemmeside, men kunne du godt tænke dig at få en lavet, kan et webbureau sågar også hjælpe dig med det. De kan klare alt fra at designe den til at kode den og sætte den op for dig, så du kan gå i gang med at bruge den. Det tager som regel ikke lang tid at få lavet en ny hjemmeside, alt afhængig af dine krav til den naturligvis, og mange af de danske webbureauer kan lave hjemmesider i topklasse.

    Få et møde i dag

    Hvis det lyder som den rette løsning for dig, er det meget nemt at tage kontakt til et eller flere bureauer og få et indledende møde med det samme. De har uden tvivl tid til at tage møder med nye og potentielle kunder, og på den måde kan du hurtigt finde ud af, om de er de rette til at varetage opgaven. Du kan sagtens tage møder med flere forskellige bureauer, så du kan finde ud af, hvem der har den bedste pris, og hvem der kan levere det bedste produkt til dig og dine behov.

Registreringsnummer DK-3740 7739